Forum Forum kolejowe Strona Główna Forum kolejowe
Forum dyskusyjne o tematyce kolejowej a także o symulatorach kolejowych autorstwa Tomasza "eu43" Zdebel.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Trasa Drawinowo - Włodowice (Osowiec Wlk.) 160 km/h
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum kolejowe Strona Główna -> Symulatory kolejowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ep08_015
Gość






PostWysłany: Nie 12:33, 20 Maj 2007    Temat postu:

Moge prosic o link do normalnego serwera? ciagle mi pokazuje accound suspendet.

Chce sobie naprawic te scenerie bo cos mi sie skopało :

Event0 "drawinowo_2147_manewry" does not exist
InitTracks OK
InitEvents
Event "wlodowice_d12_s13" does not exist
Event "wlodowice_d12_s13" does not exist
Event "wlodowice_i12_s6" does not exist
Event "grabowek_lachy_d12_s2" does not exist
Event "grabowek_lachy_g_s2" does not exist
Event "grabowek_lachy_k12_s2" does not exist
Event "lubniew_p12_s13" does not exist
Event "grabowek_x12_s9" does not exist
Event "grabowek_z12_s13" does not exist
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ep08_015
Gość






PostWysłany: Nie 12:44, 20 Maj 2007    Temat postu:

This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible.

Wnerwic sie idzie... gdzie te czasy starych i dobrych [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati_An
Administrator
Administrator



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Śro 18:54, 25 Lip 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
Trasa na forum EU07.


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek71wrc




Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:48, 26 Lip 2007    Temat postu:

Mati_An mam prośbę względem tej nowszej traski rozpakowałem nowitki symulatorek od krzyśka 626 wgrałem traske i nic się nie dzieje wywala symka bez loga ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati_An
Administrator
Administrator



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Czw 13:51, 26 Lip 2007    Temat postu:

A inne trasy działają Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
darek71wrc




Dołączył: 24 Cze 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:19, 26 Lip 2007    Temat postu:

Mati już sobie poradziłem wszystko hula jak trzeba sorki za kłopot i gratulacje za traske

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelpiotr19




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Wto 19:52, 07 Sie 2007    Temat postu:

Mam mały problem z ta trasa a mianowicie wywala cały czas exe w tym samym miejscu ładowania zapodaje log.
LOG:
Loading - text model: dynamic\pkp\ep09\104e1.t3d
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\wozekep09.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep09\ep09-045.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ep08\4e1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\x03e-podwozie.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\ep08\ep08-010.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\1xxa\1xxa.t3d
Loading - texture: textures\tabor/dol.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/none.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/klocekham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\bdu_160.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\adu_160_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\1xxa\wrbd_160.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\z1\z1.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\wozek.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl.bmp
OK
Cannot load dynamic object ep05-04 from
pkp\ep05\ep0504 Error=-8@0
Loading - text model: dynamic\pkp\ic\112a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ic\icc1.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_2kl_new.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et40\ep40-41-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\ep40-41-a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\et40-47a.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\czolo_ep40_2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\black.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\pantograf.tga
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\wozekeu05.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\kolo_sprychy.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et40\ep40-41-b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\ep40-41-b.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\et40.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_152b.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\wars\wars.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\wars\#wars.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl_przedz.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sp45spec\301d.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek-su45.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sp45spec\su45-097.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl_new2.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_152a.bmp
OK
w w tym momęcie wywala exe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mati_An
Administrator
Administrator



Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Andrychów

PostWysłany: Śro 13:48, 08 Sie 2007    Temat postu:

pawelpiotr19 napisał:
Cannot load dynamic object ep05-04 from
pkp\ep05\ep0504 Error=-8@0

Brakuje Ci EP05-04, jak jej nie masz to będzie się symek wywracał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelpiotr19




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Śro 16:13, 08 Sie 2007    Temat postu:

dzieki nie zauwazyłem tego juz działa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelpiotr19




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Śro 18:20, 08 Sie 2007    Temat postu:

Heh dwa razy sie wykolejiłem bo niezdarzyłem dostosowac predkosci po sie cieło. No i puk nie działa zacina sie----->log:
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on [link widoczny dla zalogowanych]
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
RADEON 9200SE DDR x86/MMX/3DNow!/SSE
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
1.3.3966 Win9x Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_point_parameters GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_window_pos GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_texgen_reflection GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.5);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glDisable(GL_BLEND);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Scenery sky definition
skj_day1.t3d
pwr02
normal
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
i stało ponad 40 minut i nic


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU07-304
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Wrocławia

PostWysłany: Czw 13:36, 09 Sie 2007    Temat postu:

A alt+tab nacisnąłeś? Mogło sobie się spokojnie wywalić, a Ty tego nie zauważyłeś. Naciśnij alt+tab i podaj komunikat (o ile pojawi się okienko).

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez EU07-304 dnia Sob 19:25, 11 Sie 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelpiotr19




Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mikołów

PostWysłany: Czw 16:59, 09 Sie 2007    Temat postu:

niebyło zadnego komunikatu w tym sęk jak by był to bym przynajmniej podejzewał cos

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kirus_1313
Gość






PostWysłany: Pią 18:33, 12 Paź 2007    Temat postu:

Mi wyskakuje taki komunikat na początku ładowania: unorganized command:sky. Co na to poradzić?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU07-304
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Wrocławia

PostWysłany: Sob 9:48, 13 Paź 2007    Temat postu:

Ściągnąć nowe exe od youBy, lub usunąć w głównym pliku scn linię zaczynającą się od "sky".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 11:27, 13 Paź 2007    Temat postu:

Gdzie mam znaleźć exe bo na Eu07.pl nie ma...?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU07-304
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Wrocławia

PostWysłany: Sob 16:00, 13 Paź 2007    Temat postu:

Exe jest na forum eu07.pl:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czopek
Gość






PostWysłany: Nie 15:35, 20 Sty 2008    Temat postu:

u mnie też sypie sie exe youbuyego w pewnym momencie ładowania;/

log

Cytat:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on h**p://***.****.**
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy and others
Renderer:
RADEON 9600 SERIES x86/SSE2
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.0.6479 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_float GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_texture_rectangle GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_pixel_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ARB_draw_buffers GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_framebuffer_object GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Scenery sky definition
skj_day1.t3d
(...)
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\kolo_sprychy.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\et40\ep40-41-b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\ep40-41-b.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\et40\et40.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_152b.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl_przedz.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\sp45spec\301d.t3d
Loading - texture: textures\tabor/wozek-su45.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolo_sprychy.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\sp45spec\su45-097.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_1kl_new2.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_152a.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\z1\z1_2kl.bmp
OK


Na przyszłość nie wklejaj całego loga
EU07-304
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU07-304
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Wrocławia

PostWysłany: Nie 15:48, 20 Sty 2008    Temat postu:

A inne exe działają?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 15:26, 13 Lut 2008    Temat postu:

mi nie podaje swiatla manewrowego po przyprowadzeniu pociagu do Drawinowa poto abu objechac stacje wziasc sklad i wrocic spowrotem;p
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 18:01, 13 Lut 2008    Temat postu:

podaje sygnal ale dla toru obok jak to zmienic zeby na sem przy peronie 1 w drawinowie nie pokazywalo a pokazalo mi co przyprowadzilem pociag na peron 2 przejety od su w wlodowiacach zachodniich
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zajac076
Gość






PostWysłany: Sob 11:20, 06 Gru 2008    Temat postu: problem z eu07-160 km/h

u mnie sie zawiesza...w pewnym momencie sklad nagle staje i pojawia sie komunikat ze wystapil blad...nie wiem czemu...mam procesor 2.61 GHz pamiec ram 2 Gb karte ati 512 Mb....o co moze chodzic??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU07-304
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Wrocławia

PostWysłany: Sob 20:23, 06 Gru 2008    Temat postu: Re: problem z eu07-160 km/h

zajac076 napisał:
u mnie sie zawiesza...w pewnym momencie sklad nagle staje i pojawia sie komunikat ze wystapil blad...nie wiem czemu...mam procesor 2.61 GHz pamiec ram 2 Gb karte ati 512 Mb....o co moze chodzic??
Błąd wypakowania, zawartości, inców...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 22:49, 06 Gru 2008    Temat postu:

to powiedz jak to wypakowac i co musi byc...bo nie kazdy jest w tym orlem...bede wdzieczny....
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU07-304
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Wrocławia

PostWysłany: Sob 19:25, 13 Gru 2008    Temat postu:

Wypakować tak, aby zawartość katalogu "scenery" z paczki była w katalogu "scenery" symulatora itd... oczywiście upewnij się, że masz wszystkie dodatki wymagane przez tę trasę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
418Da
Gość






PostWysłany: Pią 18:47, 16 Sty 2009    Temat postu:

A ja na tej trasie mam mało fps Sad we włodowicach 5-7 Sad a na szlaku 20-30:( oczywiście spada w dol Sad
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
EU07-304
Moderator
Moderator



Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Wrocławia

PostWysłany: Sob 13:03, 17 Sty 2009    Temat postu:

Bo nie spada w górę...
Ta trasa ma wysokie wymaganie względem sprzętu, więc to, co Ty masz, to całkiem niezły wynik w porównaniu z moim ~2-3 FPS na szlaku, o stacjach nie mówiąc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wojtas




Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice

PostWysłany: Wto 17:06, 10 Mar 2009    Temat postu:

Fajna trasa . Super 160km\h to dużo będzie się fajnie jechało. Tylko zauwarz że tylko 2 polskie lokomotywy EP05,EP09 i 1 jednostka EN75 osiągają taką prędkość .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum kolejowe Strona Główna -> Symulatory kolejowe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin